krokus

2010-02-10 / 21:08:43
Vet egentligen inte vad jag ska skriva eller varför men men

I måndags red jag med B, runt stora åkervändan som vi kallar det, så kul att rida ihop dom fungerar så himla bra tillsammans våra pollar! Men min blir sur när Rita kommer för nära hennes rumpa men kan inte klandra henne sån här hon.

I tisdags fick Callie vila, vaknade med huvudvärk och skulle jobba kväll.
Men idag red jag =) Med B igen red 1½ timme i skogen såååå mysigt! Massa trav i lugnt skönt tempo, riktigt jobbigt va det för alla 4 man fick ju kondis träning =) Pulsa i halvdjup orördsnö de är ljuvligt!

Men kan ju erkänna att jag börjar längta efter vår och värme =)
När dom första krokusarna och snödropparna kommer och piggar upp, de är fint! Alla årstider är ju fina när dom är som dom är och vi har verkligen haft en helt underbar vinter men måste verkligen all snö komma? kan de inte bli uppdelat på flera vintrar så vi har fin vit vinter varje vinter? aja nu håller jag tummarna för att vi får en lika fin och härlig vår och sommar som vi har haft vinter =)

Längtan är väl större nu oxå när vi väntar på att bebisen ska komma till världen, eller i världen är han/hon ju för du finns ju i min mage =) men jag tok längtar efter att få se dej, hålla om dej och pussa på dej! Längtan är verkligen stor nu =)
Om 13 dagar är det ultraljud woho va spännande!
Är i vecka 15+2 nu de går fort om mindre än 5 veckor har halva tiden gått och magen bara växer och växer =) men hoppas den kan ta en lite paus nu så skinnet hinner med ;) navelpirsingen åkte ut i lördags först kändes det naket men nu skulle jag inte vilja ha den där när det spänner i skinnet och naveln kommer nog puta ut lite snart.

I morgon ska jag träffa bästa Linnéa och färga håret =) ska bli skönt att få håret fixat inför dop och så. Känner mig riktigt risig med håret ofärgat så ska bli riktigt nice att få hjälp med det i morgon =)
Ska bli en mysigt S och L kväll =)

nu ska jag nog dyka ner i sängen snart är sååå sjukt kvälls trött.....

sov så gott alla gobitar!
Kommentarer!
Postat av: Emma

Hej,

hon var blivit lite bättre nu så jag har börjat sätta igång henne väldigt lugnt med tömkörning i skritt =) Vet inte alls varför hon blivit dålig faktiskt =/ Börjar misstänka att hon har känslig rygg men det är inget som visat sig innan så jag vet inte..



Ja precis, inte slutar man med allt bara för att man är gravid! Kan inte ens föreställa mig hur spännande och rolig det känns att ha en liten på G!

Du är välkommen att hälsa på, vore jättekul :)

kram!

Kommenterat - 2010-02-11 / 18:18:34  | URL - http://emma.stjernstedt.net/blogg
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: