soon

2010-02-22 / 10:43:31
jäkla bil som inte vill starta! förmodligen bilbattieriet som inte orkar med kylan får fixa ett nytt antagligen men hoppas älsklingen kan byta för jag är då toltal inkompitent för det. hann jag inte med stallet innan kursen idag då=( suck jag som har massor att hinna fixa idag och i morgon innan familjen och svärfar och svärmor kommer på tårta i morgon kväll. men men de ordnar sig!
fick en liten stund över till att skriva lite här sen hinner jag ju städa lite inna jag måste gå till utbildningen, brr så kallt -20 grader inte skönt men tur att det finns varmakläder =)

I morgon är det den stora dagen, får se våran lilla älskling för allra första gången!!!!!!!!!! längtar som bara den men det är ju lite läskigt oxå men de hör väl till.

snart har vi en egen sådan här härligt underbar gobit!

fina fina Lilly efter sitt dop =)

Här om dagen när jag böjde mig ner till golvet och sen rätade upp mig igen kände jag hur något följde tungdlagen i magen, de liksom flyttade sig lite när jag böjde mig. läskigt men härligt!


Älsklingen födesledag =) Underbara du, älskar dej så enormt mycket och jag vet att du kommer bli den bästa pappan som vårat barn någonsin skulle kunna få =) Snart är vi 3 =) eller ja 6 om vi räknar med KUrre, Nellie och Callie hihi stora underbara familjen min =)

nej nej nu ska här stdas lite sen käka nå innan prommenaden till jobbet ska starta.

Ha en unerbar dag!
Kommentarer!
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Nawh :) ja :) Haft en bra start på veckan sötnos? =)

Kommenterat - 2010-02-22 / 14:49:51  | URL - http://lailaaziz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: