Magen =)

2010-02-18 / 08:58:23
Här kommer det några bilder på magen, fått en hel del efter frågningar nu så tänkte lägga in nån iaf så ska jag försöka hålla bloggen uppdaterad när det händer nå =)


Magen den 6 februari är nu i vecka 14 + 5 dagar. Den här helgen händet det massor =)


 

Magen den 17 februari är nu i vecka 16 och 2 dagar. Börjar få en riktig kula nu =)





en liten smyg kik på vad som händer i magen =)
Nu är det dags att kila till jobbet!
Ha en toppen dag!
Kommentarer!
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

haha va söt du är sabina, sådär ser jag ut när jag inte är gravid ;) Närå men typ. Men det börjar synas lite :) snart har du jättekula du med ;D



ja du ha ju tur som gr över sommaren, då funkar ju klänningar eller långa linnen och leggins super. Köpte bara ett par mammajeans när ja väntade milton, annars bodde jag i bikini typ ;)



Jorå vi mår bra :) Har liont av foglossningen å en hel del sammandrgningar, för att inte tala om hälsbrännan, den är nog värst! Men det är som det ska vara :P haha. När har du ul, måste ju va snart?

Kommenterat - 2010-02-18 / 10:20:39  | URL - http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh min älskade vän så fin magen är! <3

vill bara hem och krama om dig nu nu nu nu!!

Kommenterat - 2010-02-19 / 22:46:17  | URL - http://emmahakansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Bilderna är verkligen sååååå fina! såg nu att du skrivit på min blogg och gud så roligt och spännande med visningen! LYCKA TILL och jag vill veta allt på tisdagkväll, UL kommer gå skitbra ska du se =)

saknar dig vännen och vill vara hemma med dig nu!

älskar verkligen bilderna sabina! sjukt fina <3

Kommenterat - 2010-02-19 / 22:54:44  | URL - http://emmahakansson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: