happy birthday

2010-02-23 / 11:00:53
ja jag kan nog inte få en bättre födelsedag än denna =)

snart ska vi i väg på ultraljudet =)

kan tänka mig att de ser ut som något liknande denna bild jag hitta när jag satt och läste.
Det ska bli jätte kul men ändå lite läskigt =)

efter det ska vi på husvisning för se om de är lika som vi tänkt oss =)

sedan bär det av hem för fika med familjen ska fixa det sista med tårtan nu så den är klar sedan bara dammsuga de sista då våra yrväder hårar en hel del just nu.

Ha en underbar dag!

Hinner jag kanske någon bild från ultraljudet läggs upp i kväll ;)
Kommentarer!
Postat av: Laila

gick u.ljudet bra? =)

Kommenterat - 2010-02-23 / 19:40:29  | URL - http://lailaaziz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: