halsont

2010-02-15 / 11:17:54

i lördags började halsen och huvudet värka men inte nå speciellt farligt.
Va ut och red med B sen på dop åh fina fina Lilly så otroligt fin!
Hela dopet var så himla fint!
vet vem jag ska be om sång på våran bebis dop iaf ;) Älskar när Linda sjunger sååååå fint!
Sedam åkte vi hem med Linda, David och prinsessan Lilly och åt lite skräpmat alla vänner tillsammans sååå mysigt!

Igår mådde jag desto sämre vaknade av att jag inte kunde svälja för de gjorde ont i halsen men begav mig ändå till jobbet. Kollade en temp under fm då jag kände att kroppen vägdee bly, huvudet bulta och halsen var ur funktion. Hade 38.3 så knaprade alvedon hela dagen för att orka sedan begav jag mig till stallet och fixad Bojsan och Callie, gav dom em maten och kolla så allt va bra.
Sen for jag hem, väl hemma möttes jag av 2 super glada katter =) man blir så gald av dom och en super go sambo som städat hela lägenheten, förberätt med tvätt och förberätt kvällsmaten såååå underbar min älskade Tony!!!!!!!!!!!!! så jäkla bäst! mamma sa så hon oxå när jag prata med henne i telefon, vilket kap och snacka om att byta upp sig =) Det har hon såååå rätt i.
Tillsammans klara vi allt älskling!

Har precis klivit ur sängen kände att kroppen behövde sitta en stund så satt mig här men ska lägga mig igen, ska nog kika på nått avsnitt av The hills som jag fick av älsklingen =)

Ha en bra dag och krya på er med alla dessa förkylningar och magsjukor som går

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: