give up!

2010-02-28 / 12:02:17

kan den här jäkla snön och vintern ta och ge sig???? jag älskar vinter och snö annars men nu har det blivit lite för mycket av det hela.... vill ha vår NUUUU!!!!!!!!!!! eller iaf att det börjar smälta och man kan ana att de går mot vår... undra va som händer när all snö smälter?! behöver vi båtar och flytvästar då eller tar marke emot vattnet?


Hade en helt underbar ridtur med Elin och Birgitta igår =9 2 timmar i skogen i detta fina väder så underbar =9
Hade sällskap av Elin under morgon sysslorna så underbar att ha sällsakp och va fort allt går =) Tusen tack sötnos!

Idag pysslade jag själv i stallet men va en tung morgon får så fruktansvärt ont i bäcknet och höfterna av att pulsa i denna snö.... de blir ju några vänor om man först ska ut med vatten sen hö och sedan alla pollar så nu är jag trött och har sjukt ont så ska nog vila en stund innan morbro med fru kommer och fikar och gratta för min födesledag och lill bebisen i magen.

 kan den här jäkla vintern ta och kasta in handduken någon gång? tänk på alla stackars små djuren i skogen som har så svårt att få i sig mat nu=( vinter give up!

Ikväll blir de en lugn och skön kväll med älsklingen =)

Imorgan ska jag till MVC och vägas och mätas, spännande att få se hur mycket som har hänt. Jag gissar på att jag väger 2-3 kg mer nu med magen och brösten så upp till bevis i morgon. =)


ha en toppen härlig söndag!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: