14+2

2010-02-03 / 21:20:33
Japp i måndags gick jag in i vecka 14 =) woho va härligt det är! Önskar bara den lilla krabaten kunde knacka innefrån och säga, mamma jag mår toppen här inne =) så jag vet att allt är ok =)
Den 23 blir det ultraljud såååååå spännande! Du är efterlängtad av många min lilla älskling!

Undra varför folk frågar ibalnde det första när de får veta att jag ska ha barn : men hur ska du göra med hästen?
- men Hallåååååå?! Jag blir inte invalid, eller handikappad på något vis.... Jag ska bli mamma =) och vilken mamma skulle välja bart något av sina andra barn även om det så är tat det är adopterade och är 4 benta och håriga? Jag valde ju dem, jag tog hem dem, de var inte de som valde mig! ´Jag gjorde ett val när jag tog beslutet att köpa dem och med det innebär anvsar och kärlek livet ut. Och att jag har ansvar för att det får de bästa möjliga liv hos mig =) så svar på fråga om vad jag ska göra med min älskade Calibera är, INGET vi fortsätter som vanligt, jag rider så länge jag orkar sedan kör vi från marken sedan äger jag ju henne så behövs det kan hon få ett litet sommarlov =) sen ska jag ju komma i form igen efter förlossningen och vem kan då hjälpa mej bättre än hon? just de ingen. så när jg är redo och orkar sätter vi igång oss tillsammans =) Jag tränar och pysslar i den mån jag orkar =)
Vi är ju 2 om barnet oxå så pappan till barnet klarar faktiskt av att vara hem själv med barnet ibland oxå när jag rider =) Finurligt va?! Det kommer bli toppen bra de här =)
Och vem vet det kanske bli en häst intresserad krabat och då kan ju han/hon hänga med=)
Aja hur som heslt så Kurre. Nellie och Callie ska få ett syskon och ingen kommer att skickas i väg eller något sådant alla kommer vara kvar i familjen precis som nu =)



Svandyk ner i sängen nu är super trött!
Var bara tvungen atts kriva av mej lite...... Tack bästa för att det är så himla skönt och bra att prata med dej du förstår=) Love you!
'
sleep well! eller hur de stavas hihi
Kommentarer!
Postat av: Emma

Klart man kan ha både barn och häst! Folk vet väl inte bättre... Jag kommer absolut inte sälja Missy när/om jag skaffar barn och jag kommer nog göra som du, rida igenom graviditeten om jag kan =)

Grattis till den lille förresten =)

kram!

Kommenterat - 2010-02-03 / 23:26:11  | URL - http://emma.stjernstedt.net/blogg
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: