målare

2009-12-01 / 00:54:50

Att bo hemma hos mina föräldrar är riktigt mysligt =)
Katterna har kommit till ro och verkar väldigt nöjda med att jag oxå bor där.
Idag var målaren och kikade på lägenheten, fick nyckel och planerade lite med Tony. Så i morgon börjar han med att slipa och sedan sätta upp några våder, han har fått fri tillgång (tidsmässigt) i vår lägenhet under denna vecka så jag bor i forsby och älsklingen ska sova sina sista nätter i gamla lägenheten så kan målaren börja och sluta när det passar honom. Ska bli sååååå skönt att få detta gjort =)

Har sovit som en stock idag så i natt är jag pigg och utvilad=) Annat än va man kan säga om går dagsnatten gahhh va jag va trött men det gick ju bra att jobba ändå så klart men han knappt lägga huvudet på kudden ina john blund gjorde mej sällskap ;)

I dag (tisdag) ska bilen besiktas så hoppas av hela mitt hjärta att den går igenom så jag kan sälja den =)
Sedan ska jag luncha me älsklingen och sedan rida med B och L på kvällen. Härlig dag!

Natti natti gott folk!

Ta vara på dagen den kommer inte igen

Kommentarer!
Postat av: Sofie Fastesson

jo men absolut! ögonkrämen fungerar ganska bra tycket jag, eller tror jag eller så har jag inte varit tillräckligt trött bara. Men men, säger till med ridningen i alla fall. I dag är det så vackert väder att jag tror jag går ut på en gång, kul att få hem Cashmira också! Kram

Kommenterat - 2009-12-01 / 11:25:21  | URL - http://filosofii.blogg.se/
Postat av: frida

tjo! klart du ska kolla stövlarna! kanske sitter som en smäck på dig plus att de är sköna o rida i!

va en i skåne som ville ha dem men passar de dig får du förtur! :)

Kommenterat - 2009-12-02 / 17:01:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: