2 dar kvar =)

2009-06-03 / 14:40:08

Hej Hopp!

mindre feber idag men ont i halsen och känner mej överkörd. Så drygt börjar bli nervös inför fredagen vill ju må bra då. vore skit att va sjuk då examen tar jag bara en gång juh =(

Det verkar bli en hel del folk på festen iaf =) räknade nyss och då var de 25 stycken! kommer bli kul!

men de får bli krogen sen för får så dåligt samvete för att mamma och pappa ska sitta och trycka i väntan på att få komma hem och sova, dom har ställt upp så mycket ändå och nu får jag ju låna huset under kvällen så då tycker jag att de blir krogen så dom får komma hem vid 12 iaf.

Jag vill ha en toppen kväll med alla mina underbara vänner!!!!!!!!!!!!!

dessa töser är guld värd! ni är så underbara!

Ikväll är de klassfest, men ska bara gå dit och äta om jag ens orkar de vill inte riskera att bli sämre innan fredagen. de är de inte värt.

Längtar efter ridningen mer och mer nu, skulle ju ta tag i de nu men då blir jag sjuk hur typiskt är inte de=( aja hon har ju fint gräs och en kar att mysa med i hagen så de går nog ingen nöd på henne. så fort jag mår bättre ska jag ut och luffsa med henne =)

så fin min ögonsten!


snyggaste killen i stan! fyller 3 år på söndag=) men kommer alltid vara min bebis


min småttingar! som ett gift par =) hänger alltid ihop =) snart ska vi flytta till söder =)
hoppas ni kommer trivas tror vi får de riktigt bra =)

Igår tog jag mig till gavlis inte lätt men lyckades, helt slut blev jag, skulle skriva på papprena igår så nu är det på riktigt 1 juli flyttar jag! så härligt! längtar verkligen =)


men först är de lite roliga saker som hända, examen, sara fyller år, och midsommar!
ser fram emot midsommar hoppas bara att jag får kattvakt annars får jag vara hemma med mina bebisar.

nä nu ska jag nog spana in kläderna så får se om jag hittar nå att ha på mej  ikväll, måste packa med alvedon i handväskan oxå. sen ska jag till min gobit och bli ompysslad han har köpt honung och tea åt mej =) så go! ingen kille har gjort så mot mej förr så jag njuter. (men orolig för bakslag)

ha en toppen dag

Kommentarer!
Postat av: p e e l i i n

Med risk för upprepning: NJUT av de underbara du har i ditt liv istället för att gå å va rädd att du ska förlora de! Livet blir som de blir, de som händer de händer :) Du lever bara en gång (va vi vet) och om man ska gå å va rädd för å förlora allt så kommer man inte våga ta emot någon eller något. :)

Kärlek!

Kommenterat - 2009-06-03 / 22:41:29  | URL - http://niidju.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Vi är jue kvar i stan än :) Men får ja inte fortsätta på jobbet och inte hittar nått annat har ja inge val än att leta mig bort, man lär jue va lite förberedd så ja inte står där me häst, lån och hyra utan pengar lixom! :) Men blir ja kvar på jobbet blir ja jue kvar i stan oxå :) men ibland längtar ja sjukt mkt ifrån den här stan, inte ifrån er såklart men ifrån Gävle.. Ibland älskar jag den här stan.. så det är olika det där :) Men vi lever i nuet :) kyss

Kommenterat - 2009-06-04 / 19:27:48  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: