underbart liv

2009-07-13 / 12:39:01


Nu blir de ett betydligt kortare inlägg, Nellie raderade precis allt jag hade skrivit! den lilla gobiten....


Ja så känner jag verkligen just nu!    Börjar komma i ordning här hemma, självklart kommer de va massa små saker jag vill fixa inna jag är helt nöjd. men en bra bit på vägen är jag =) Vill tapetsera om i vardagsrumm och hall, köpa nya byråsar (vette fan va de heter i plural) ska köpa en tv, tvbänk och spegle mm men de kommer =)


Jag red igår, första gången på väldigt länge, men åh va de va härligt! Jag känner mej oslagbar på Caliberas rygg, älskar att rida henne! Red barbacka igår för hon hade så fula brommsbett där sadelgjorden ska sitta men hon är skön att rida barbacka, och ännu skönare nu med sin sommarmage ;) men den ska tränas bort nu! nu ska hon bli så snygg som jag vet att hon kan, de behöver både hon och jag. för jag har inte heller tränat som jag brukar. not good!
men de har varit mycket i mitt liv, men nu känns de lugnare och bättre!

har världens bästa sambos, Kurre och Nellie, man är aldrig ensam, har alltid sov sällskap, någon som gör hyss och som får en att skratta även om man borde bli arg vissa ggr men de är härligt!

jag har bestämmt mej att se allt från den positiva sidan, då mår jag bättre och de kanske smittar av sig på dom jag tycker om. Vill att alla ska må bra och ha de bra =)

Har underbara föräldrar, fick lampor av dom igår, en sopkorg till badrummet, en vetesäck och lite små grejer. Bjöd dom på pizza och satt och prata, dom har ju inet sett hur jag bor än =) men dom tyckte de va jätte fint=)

Har underbara vänner, har tillbringat lite tid med en väldigt speciell vän nu några dagar och de känns sååååå bra! Älskar dej Linnéa och jag vet att de är du och jag ;)

Har en underbar pojkvän! så himla go! Men tycker så synd om dej nu när du inte mår bra *krama om*

Tänkte jag skulle ringa och tracka syrran snart vi bor juh nästan grannar nu =)

längtar till helgen oxå, ska till bästa Elin på lördag på lite fest ska bli jätte skoj! Har alltid haft kul när jag festat med Elin och Linnéa så goa så =) och nu var de längesen så de ska bli riktigt kul!!!!!!!!!

nä nu ska jag fortsätta städa, gavlis killen kommer snart tillbaka och ska fixa mitt väggutttag som saknar kåpa =)  riktigt bra sevice!

ha en toppen dag!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: