ledig=)

2009-12-10 / 11:11:17
Har min lediga dag för denna vecka idag det är så mycket jag skulle vilja hinna göra att jag måste solla så jag hinner de viktiga.
Ska till posten och hämta grejer sen till sofie och lämna av lite. Till stallet och pyssla. Tvätta sen borde jag verkligen försöka hinna handla någon julklapp oxå... humm nu blev det svårt igen..... aja får sätta lite fart då så jag hinner så mycket som möjligt.



Har så mycket jag skulle vilja skriva, berätta, fundera, klura men inte här... vill inte att vem som helst ska få ta del av det och saker och ting kan tolkas så himla fel när man skriver. så jag fundera på att göra en till för bara mej.
Skaffade juh denna som en tanke på att ha en sorts dagbok men man måste tänka sig lite för så folk inte tar illa upp eller så inte för att jag tror det är så många som läser men ändå. Så kanske får skaffa en riktigt dagbok eller en ny sådanhär som bara jag har... får fundera på det.

Har ridit min älskade Calibera tisdag och onsdag och hon skötte sig såååååå bra blir så stolt över henne=)
I tisdags var vi 4 stycken som red ut. 2 bockade och kickade en var väldigt tittig och hoppade åt sidan lite då och då, kan inte klandra det var mörkt ute så skuggorna och saker ser annorlunda ut.
Men min brydde sig inte ett dugg, kunde ligga 3-4 meter efter allla och hon bara brydde sig om vad hon och jag gjorde=) Det var en härlig känsla! det brukar vara min vilding som är värst och alltid ska hänga på när någon hittar på bus.
Skötte sig lika bra i går=)

nä nu ska jag sätta fart så något blir gjort!
Ha en toppen dag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: