härliga jul

2009-12-26 / 16:32:20
ja då va annandagen här va fort allt går.
Julaftonen börjades med att fira mamma på sängen då hon fyllde år sedan jobbade jag mellan 14-22 efter de blev det julklappsutdelning i forsby sååååå mysigt!
Vilka toppen klappar jag fått!

Juldagen bjöd på sov morgon sedan en ridtur med bästa Lpigg och glada hästar och en Bojsan full i bus på bort vägen men skötte sig prima på hem vägen, rolig polle!

Sedan blev det middag med mammsen och pappsen och älsklingen=) myspys! lite tv och mys sedan hem till lägenheten och mina bebisar som jag saknat så!

annandagen börjades med att släppa ut pollarna i stormen ridturen ställde vi in, de va isbjörnar i luften och hög hastighet på vinden, Sedan har det varit mys hemma i lägenheten med mina 3 sambosar=)

I morgon, grötfrukost med härliga familjen F och alla från stallet *lovley* sedan en fika med underbara S =) vilken härlig helg! Helt toppen!

Undra va nyår har att bjuda på ;) Jag är iaf helt säker på att 2010 kommer att bli ett toppen år, mycket speciellt och ett av de bästa i mitt liv. De har jag bestämt =)

Ha en toppen kväll alla underbara!

Och God fortsättning!

Visst är väl vintern härlig? sååå fin så fin
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: