fint!

2009-12-04 / 09:15:46
Åkte till Forsby i söndags och kom tillbaka till lägenheten igår kväll. Det blev så fint här! Så mycket bättre än förväntat =)
Så himla fint!!!

Det är lite på inköpslistan som ska inhandlas nu så det blir fulländat. Har fått massa idéer nu när personal rummet är renoverat på jobbet sen har jag suttit och kollat runt på internet och i tidningar sååå kul!
Ser helt annorlunda ut med annan soffa och bättre färger på väggarna =)

Men ska ta det lugnt idag även om jag är ivrig att få ordning eftersom jag kom hem med feber från jobbet igår=( så det blir ingen tjejmiddag med kollegerna ikväll för min del men men allt går inte alltid som planerat.




Är helt säker på att 2010 blir ett riktigt bra år med många härliga minnen =)

Det blir vad man gör det till och jag har betsämmt mej för att göra det till ett toppen år =)

För mycket kan man ändå styra över själv, iaf vad jag tycker och har upplevt.

Ha en underbar helg!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: