vänner som är underbara

2009-04-08 / 22:05:05
Hade en hel underbar tisdagkväll med min bästa Linnéa=) först en ridtur, sedan färga håret och sist en film med godis och lite snack=) de kändes så bra!
Imorn ska vi rida igen ser verkligen fram emot det =)

Jag har helt underbara vänner! Jag önskar att alla hade lika tur som jag =)

Har lärt mig massor på praktiken, blanda antibiotika, blana andra dropp, hantera piccline mm riktigt skoj =) skönt att få lära sig lite innan verkligheten i sommar.... läskigt men kul!

nä nu ska jag krypa ner i sängen så jag är pigg imorgon =) sen är jag LEDIG på fredag sååååå härligt sen in och tjäna pengar en sväng på lördag fm sen ledig till måndag kväll såååååå nice=)

aja god natt och sov så gott!

Och ni underbara kom ihåg att jag älskar er och tack för att ni finns i mitt liv =) utan er skulle de va tomt och tråkigt.
Kommentarer!
Postat av: Linnéa

Pappa räddar mig som vanligt! Utan han skulle mitt liv va ännu mera kaos än va det redan är! Så tur han finns!



Joo det brukar jue göra det men man är trött på att må dåligt över saker jämt och ständigt :(

Kommenterat - 2009-04-15 / 21:46:52  | URL - http://linnea.stjernstedt.neti
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: