motivering

2012-09-22 / 21:55:17
 
Har ingen större motivation att vara i stallet för stunden.... går bra när jag väl är där... men att ta mej dit!!! hua men men de går alltid i vågor och nu har det varit mycket en längre tid och inte bara i stallet. Kämpat, funderat och varit orolig för min vackra Calibera sen 13 maj..... hade på känn nu sist när vi skulle åka att det inte skulle gå bra... och jag hade rätt.... nu är iaf igång sättningen under process så att säga, får se vad som händer när jag lägger in lite trav.... frågan är VAD hon kommer hålla för, OM hon kommer hålla. Just för stunden tror jag inte att hon har ont, men är hon grymt less på att gå i hagen å stå i boxen. Hon är ju van att träna ordentligen och regelbundet så inte så konstigt. Jag själv känner ju av det så varför skulle inte hon göra det.
 
Jag har länge sagt att "nästa" häst blir ett halvblod så jag kan tävla, ha mer förutsättningar att utvecklas på en annan nivå.... men nu vet jag inte... VILL jag ha en annan häst? INTE som de känns nu.... kommer de ens va lika roligt om jag inte får göra det men min vackra vän? Kommer jag vilja fortsätta med hästar???
Jag älskar och har lev för hästar! Men relationen med min kann jag inte riktigt förklara, inga ord behövs med henne hon bara vet <3
Låter töntigt för dom som inte förstår... men för er som förstår ni vet vad jag menar.
 
Jag funderar på att byta stall om jag får/kan ha Callie kvar, är så tråkigt att aldrig ha sällskap i stallet längre..... men men en sak i taget.. först se om hon blir bra =)
 
Jag vet att det finns större problem, att andra mår dåligt för saker och ting men de här är min blogg och mina känslor/funderingar.....
 
Min vackra vän <3 snart 5 härliga år ihop <3 hoppas på många till!!!!!!!!!!!!! Vi kämpar på.. sida vid sida... in i de sista!!!!!!!!!!!! Vill att du ska bli gammal och grå tillsammans med mej <3<3<3<3<3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: