fullfart!

2012-03-07 / 11:23:55
I lördags natt bröt magsjukan eller något likanande ut här hemma, Elina vaknade runt 04 på morgonen och började kräkas och kräktes en bit in på förmiddagen, jag blev som ett slakt helt slut och hade jätte ont i magen sov 1½ dygn innan jag orkade vara på benen. Men Elina är inte bra än =(
I måndags va hon klen och började kräkas igen.... sedan va det lugnt ända till igår kväll då började hon igen och fick upp de lilla som hon hade lyckats äta..... Lillan har ju inte ätit ordentligt sen i fredags =(

Men idag är hon piggare så nu hoppas jag av hela mitt hjärta att det är över för denna gång! Men hon ska få ta det lugnt hela veckan så hon kan börja äta igen och få lite energi och kraft i sin lilla kropp <3

Blev inringd till kvällen och dom fråga om jag kunde komma efter att Tony slutat så då är det kris eftersom vi annars kliver på 13:30 nu blir det ca kl 16. men men skönt att få bort en VAB dag.
Har ju jobbat sen i september nu men inte haft en hel lön och när jag har den hobby som jag har så är det känsligt när ekonomin svajar. Men det ordnar sig alltid i slutändan det går det jämnt!

Idag får jag hoppa över tränmingen med pollarna som jag har längtat efter hela veckan.... men i morgon bär det av för hoppträning igen! woho älskar TORSDAGAR!

Men nu ligger det på lite ska plugga lite inför morgondagens HLR utbildning och röja upp lite här medan lilla härskarinnan sover middag sedan måste vi snabbt ut till stallet och mocka samt göra lite käk åt pollarna sedan hem och byta om samt lämna av Elina för att sedan styra mot jobbet.
Gillar att ha flera bollar i luften =)

Ha en härlig dag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: