Dirty dancing

2012-03-27 / 19:19:09

i helgen for vi till stockholm för att gå på Berns och se dirty dancing, men trippen dit va inte simpel.

Åkte tåg men när vi va typ 15 min från Tierp så fråga jag Tony,
 -har du biljetterna?
 -nej dom tog väl du?
-nej trodde du tog dom när du tog tågbiljetterna.

GAHHHHAAA
Ringde pappa och bad han hämta oss i Tierp men tåget for förbi de hade dragit in på stoppen... suck uppsala nästa, hoppa av köpte ny biljetter hoppa på tåget hade typ 5 minuters marginal. puha vi hann.
Lämnade fram biljetterna
-Men dom här gäller inte här detta är upptåget.
-va? vad gör vi då?
-köper nya på tåget, ok.....

Hämtas av Micke vid stationen som får el fel på bilen suck.....
åker hem och hämtar våran bil och får skjuts ner till stockholm.

denna tripp med tåg och bil kosta 1500kr EXTRA.... jajaj va gör man inte..

Efter det blev det en prommis till hotellet (fick hoppa lunch och shopping men vi satte ju sprätt på pengar ändå) gjorde oss redo för en middag och begav oss mot Berns resturang. SUPER GOD MAT!
Efter det blev det showen, hur grym som helst! Jag skulle kunna se den igen! Dom va super bra! Sjöng och dansa grymt =)

Så trotts allt strul som här beskrivs i kort version så blev det en lyckad helg =)

och hotellfrukost, mmmm super smaskigt!

Tåls att göra om kan jag ju säga =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: