Vinn Amigo transportskydd

2012-02-04 / 13:26:43




stockholmsjenna.se är en super trevlig blogg att läsa och just nu har dom en bloggtävling där man kan vinna Amigo transportskydd.

Tävlingen sker i sammarbete med Strömsbergsgård.


Tävla om ett 4-pack AMIGO transportskydd i valfri storlek från Strömsbergsgård. Amigo Transportskydd är ett par höga stabila transportskydd från Horseware. Transportskydden är i slitstarks yttermaterial, innertyg i fleece och 3 st breda kardborreknäppningar.

Du kan vinna dessa transportskydd i fyrpack, i valfri storlek och i färgen Java/Brick.


Gå in direkt på denna sida så kommer man direkt till tävlingsinlägget 
http://stockholmsjenna.se/?p=5419#comment-20304




Fick göra min egen version in inlägget då det man skulle kopierat och publisera inte funka (min dator ville helt enkelt inte sammarbeta) men skam den som ger sig =) nu är det bara att hålla tummarna för att jag och min älskade Calibera får dessa super snygga skydd =) då vi inte har egna =(

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: