trött

2012-02-05 / 20:11:28
shit va jag är trött, måste bero på febern jag har haft för det känns som att jag har sovit hela helgen men skulle gärna kunna gå i ide och sova mycke mycke mer.

Får göra lite fruktdryck i våran råsaftscentrefug och ge mej själv en vitaminkick och hoppas att det hjälper =)

Jag letar ett nytt regntäcke åt Callie, ett fleecefodrat vill jag ha, det jag har sitter inte så bra de glider ocg trycker på manken och åker isär lite på bringan... men det är svårt eftersom det handlar om rätt mmycket pengar så vill jag gärna hitta någon som sitter bra. TIPS?
Hon är lite grov i modellen men inge överdrivet. Ej helhals vill jag ha.

Har sett några fina men är lite kluven då jag inte vill att det blir samma sak som med detta som inte ligger bra för jag vet inte riktigt varför de inte ligger bra men tror det är skärningen/skurningen eller vad man nu säger kring halsen som inte får vara för stor för då glider dom. eller vad är det jag ska titta på?
Tacksam för svar =)
Just nu är det kallt så då kör vi med vintertäcke och de ligger bättre =)

Jag hade ett kanon regntäcke i fintrack förr men som blev slitet i strimlor och sedan dess har jag inte hittat ett likvärdigt....


Nej nu lite film och sedan ett dyk ner i sängen för i morgon ska vi fira älsklingen som fyller år <3 och då vill jag vara lite piggare =)
Kommentarer!
Postat av: Emma

Låter väldigt klokt! Men du är ju å andra sidan klok också hihi :) Jag tror att bästa sättet är precis som du skriver att ta det man tycker verkar bra :) Det är ju så himla kul att lära sig mer om sina djur och varför dom gör som dom gör osv! :)



Precis! Jag tror att man måste få visa vad som inte är önskvärda beteenden på både hundar och hästar. Jag tror att man inte kan ignorera allt dåligt. Jag ser det lite som att mamma och pappa slog aldrig mig eller var dumma på någotvis mot mig när jag var liten men dom ignorerade ju inte allt dåligt jag gjorde. Jag hade ju fortfarande gränser för hur dåligt jag fick uppföra mig! ;)



Jag vet att du kommer få ordning på lastningen med Bojsan också! Du har ju ett tålamod som heter duga! ;) Säg gärna till om ni ska iväg till ridhuset nå mer eller om det blir dags för tävling sen! :)

Kommenterat - 2012-02-06 / 09:29:31  | URL - http://emma.stjernstedt.net/blogg
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: