snart zzzzzzzzzzz

2012-02-10 / 05:21:02
woho måste bara säga att snart ska jag SOVA för om 1 timme och 45 minuter slutar jag och då har jag HELG! Haft två kanon nätter där av kan jag skriva detta korta inlägg nu. (passa på så jag inte blir tok trött läs medvetslös för trött är jag)

Vid 13:30 blir det lastträning ska då få hjälp av K igen samt en till kvinna som jobbar med det, skoj skoj! Hoppas båda går in snabbt och smidigt! och fortsätter så sen med mej =)

Vill inte att det blir någon cirkus nu när dom är ny fixade i ryggarna (hade ut kiropraktor igår). Fick se och veta att min älskling hade lite ont i mank musklerna.... suck inge kul alls! Men han fråga om någon annan red och kanske la sadeln lite för lånt fram eller spänner den för löst så den åker fram... och jag har ju en ny tjej som hjälper mej så ska prata med henne och se hur hon gör så kanske vi kan lösa problemet snabbt och smidigt...
ska även kolla sadeln i fall den behöver stoppas om, är ju 3 år sendan inköptet.
Undra vad de kostar att kolla sadeln, och vad det kostar att stoppa om den om det behövs...


Tips på bra regntäcke (fodrat) eller 100g ute täcke? Letar efter nå som ska sitta bra och inte bara glida i sär på bogen/bringan och inte glida ner på manken.... Vill ha ett som sitter bra hela dagen trotts bus i hagen!

nej dags att jobba på lite så man får gå hem snart!

Ha en kanon fredag!
Kommentarer!
Postat av: Nicole

Aha så det är till dig Lisbeth ska och lastträna idag :P Hon ska till mig innan...

Kommenterat - 2012-02-10 / 09:53:20  | URL - http://vexus.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: