sjuk =(

2012-02-03 / 12:14:06
jaha då är man sjuk... suck va tråkigt!
Jag gjorde ett tappert försök att gå till jobbet i gårkväll men när klockan blev runt 01 på natten va jag svimmfärdig, benen kändes som koktspagetti och ville inte riktigt som jag. Så mina underara kollegor täckte för kmig så jag fick gå hem och lägga mej. Och hur stor va chngserna att vi va 3 ssk på en natt? händer aldrig så det va nog meningen att jag skulle få gå hem. TUSEN TACK UNDERBARA NI <3


idag blir soffläge hela dagen, har nyss tagit mig ur sängen men blev en u-sväng direkt till soffan när jag kom ner. hua va slut jag är i kropp och själ!

Elina är på dagis just nu, jag längtar efter mitt vackra yrväder men jag behöver vila så de va rätt skönt att få vara hemma helt själv, när hände de sist?!
Ikväll ska hon sova hos sin farmor och farfar och bli bortskämd som en liten prinsessa vilket hon förtjänar då hon är våran prinsesssa <3
Men det blir så TOMT när hon inte är hemma =( men då kan jag vila/sova och bli frisk snart igen!

det dryga är att jag förlorar pengar igen.... har inte haft en hel lön sen jag började jobba igen då Elina har varit mycket sjuk och när hon väl är frisk så dimper jag. Men tror jag kör på lite hårt i bland och nu behöver kroppen vila. Jag vill så mycket men kraft och tid hänger inte riktigt med.



Jag är glad att jag har lite hjälp med Calibera så hon går på helfart trotts att jag är sjuk, tack bästa S!


Älskade bästa vän <3
Kommentarer!
Postat av: Sofia

Oj, kallt kallt!

Kommenterat - 2012-02-10 / 09:12:43  | URL - http://sofiapia.spotlife.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: