Grattis

2012-02-23 / 11:53:42
Grattis till mej själv hihi!

Fyller 25 år idag. shit när hände det?! Tyckte jag nyss fyllde 23 och bodde i lägenheten på söder... och det känns som att det va nyss jag köpte Callie vilket är över 4 år sedan (men på ett annats sett känns det som att de alltid har varit vi 2 <3 )
Tiden/Livet går fort! Gäller att ta vara på dagarana och njuta =)


Har fått massa fina gratulationer idag, känns nästan som jag skulle fylla hundra hihi  men det värmer med alla fina hälsningar =)

Det som värmer mest är att mina underbara vänner och familj kommer och umgås med mej samt att mina vänner får en härlig kväll med mej på lördag, FEST!
Det är synd att vissa inte kan men så är det alltid men vissa känns mer än andra..... (att dom inte kommer alltså) men att lägga tid på att bli besviken och sådan tänker jag inte göra. Är så himla glad att dom som kommer gör det för de är dom närmaste <3
Dom som kommer är Min underbara vänner, världens bästa syster  och kärleken i mitt liv! så jag vet att denna födelsedag och födelsedagsfest kommer bli kanon =)


nej nu ska jag fortsätta fixa lite, passa på när prinsessan sover lite för konstigt nog går allt 1000 ggr fortare utan hennes hjälp ;)

Sedan blir det tårta och kakor i mängder *mums*


Ha en trevlig dag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: