debut

2012-02-14 / 03:09:26
woho torsdagen närmar sig sakta men säkert och då ska jag och min 4 benta bästis göra debut på fältis i hoppspecialgruppen. SKOJ=)
Känns underbart att göra debuten tillsammans med henne <3

Lastträningen gick kanon med Callie, typ som om de va självklart. Hon ville mysa med mig i transporten och åt glatt av höt. =) Blev riktigt stolt över min kloka vän!
Bojsan gjorde oxå framsteg men vi upptäckte att hon va lite rädd över rampen och dom förklarade att det hade med djupseendet att göra (att hon inte kunde göra en bedömmning om hur långt ner det va till marken) och tyckte där av att det va super läskigt att gå ut u transporten och går man in  måste man ut vilket hon förstod. Men hon gick in 5 ggr så jag var super nöjd!
Ska fortsätta lastträna innan hon får följa med på¨träning.

nu fortsätta jobba..... LÄNGTAR EFTER SÄNGEN!

sov gott
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: