ang medryttaren

2012-04-15 / 21:58:28
skrev ju här om dagen att min ena medryttare har problem med Callie, men det har börja lösa sig igen =) Jag gav några tips om hur jag gör (gjorde) när det blev problem och Callie "låste" sig, vägra gå förbi saker eller gjorde fjantiga saker. Och det hjälpte =) Kul att man känner sin häst och kan lösa saker via mobilen. =)

och ja hon har varit busig, hemsk med mig men de va längesen nu, Hon har inte gjort nå sen jag blev gravid vilket är ett tag sen nu då Elina fyller 2 år om mindre än 4 månader. Hon har endats gjort nån litet skutt "glädje skutt" med mig nu. Men då har jag tagit alla dessa "fighter" med tårar, tandagnissel och irritation/rädsla och här är vi idag bästa vänner <3 och har inga problem så länge det är vi två <3





<3 Min älskade vän är nu 12 år och vi har tillbringat 4 och nästan 4 månader ihop, och många fler år hoppas jag på att vi ska få =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: