ork?

2011-07-11 / 11:30:29
Jag vet inte vad det beror på men min kropp är verkligen trött.... Känns som jag skulle kunna gå i ide med jag är ändå inte sov trött, för pigg i koppen men inte i kroppen.... under varför?
kanske beror på att jag har fullrulle hela tiden, åker hit och dit och för att Elina har varit orolig i några nätter. Men det är väl så småbarnsföräldrar har det. FLLT ÖS men det är härligt! Får myror i rumpan av att inte göra något, måste lära mig vila eller nå men men sova kan man göra i graven ;)

Ska passa på och spackla i Elinas rum nu när hon sover. Har ju färg och allt nu till hennes rum så nu ska det fixas! =)
Ska ta lite före och efter bilder så ska ni få se vad som sker.


Ha en trevlig dag!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: