långt mellan gångerna

2011-07-04 / 12:15:42
Jag vet att det går VÄLDIGT långt mellan gångerna jag uppdaterar men för det första så har jag inte riktigt tid eller jag tar mej inte tiden och för det andra har jag gjort rätt många inlägg men som jag väljer att bara spara ej publicera för dom är bara för mej. Folk har en konstig egenskap att tycka och ta åt sig av saker som inte ens rör dom så när jag har haft tankar och funderingar som jag inte vill dela med mig av till alla så gör jag sådana inlägg.
Sedan njuter jag av sommaren och av Elina, lill skruttan ska ju börja på dagis om 2 månader, shit va tiden går fort men det är super skoj! Älskar varje dag, varje sekund!



Midsommarafton förlovade jag och Tony oss, i Orsa på Orsa kamping <3 En mycket trevlig och mysig midsommar som man aldrig kommer glömma =)
Men som svar på alla frågor om giftemål så ja vi ska gifta oss men nej inte nästa sommar, men förhoppningsvis sommaren efter den. Är ju dyrt.... men det beror ju på hur man gör det, vem vet det kanske blir i smyg? hihi


nej nu ska jag plocka och fixa lite medan sessan sover middag.

Hörs
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: