nervöst men skoj

2011-02-21 / 09:56:27
hua börjar bli nervös nu.... ska in och jobba i morgon eller det är introduktion i morgon, ska låsa upp alla min konton så jag kan skriva journaler, dela läkemedel mm sen vart allt finns efter alla om möbleringar...
det är 10 månader sen jag jobbade sist.... shit vad tiden går fort!

Men det ska bli jätte kul att få träffa alla kollegor igen  =) Jag älskar mitt jobb och mycket av det är nog för att det är ett underbart gäng att jobba med <3



Nu ska jag och Elina ut och gå med Sofe och Joline=) sedan ska vi packa lite då vi ska sova hos mina föräldrar i natt så ska Elina få vara med dom i morgon medan jag och Tony jobbar.
Sedan ska vi baka lite oxå, fyller år på onsdag så vill ha lite att bjuda på då =)

nej nu ska vi sätta fart och få lite nytta gjort idag!



Har för övrigt träningsvärk i hela ryggen och magen efter gårdagsens pass, jag och Linnéa red nästan 2 mil men sååååå härligt!
Bojsan va dock halt efter troligtvis en broddspark men vi hade tur och fick låna cashmira och det gick kanon!
Det är så underbart att rida med Linnéa för vi tycker och tänker så lika, underbart! sen pratar vi en hel del oxå hihi underbara vän!








ha en toppen dag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: