nästa

2011-02-25 / 22:03:39
Nästa sängen!!!!!!!!!!! Är jätte trött, seg, bläääää... har utsälpp hela helgen så sovmorgon? nope.. men här är man glad om man får sova till 8 någon gång i veckan och de fick jag idag så ska inte klaga. men i bland får man väl klaga? liiiite ialla fall? =)
Igår fick vi sovrummet spacklat första vändan =) men idag fick hon ta bort hälften och göra om pga av fukt då elementet varit av och dörren stängd (vilken den måste vara pga 2 st 4benta busfrön).
men men segt ändå. får fortsätta på måndag. men snaaaaart får vi flytta in =)


om man byter till en mindre brevlåda lagomt tills räkningarna kommer kan man få mindre räkningar då? eller om man tar bort den helt slipper man då? jag menar jag kan lätt göra mej det besväret varje månad =)



 har gått 1 mil idag *NÖJD*
ska köpa mej ett par nya träningsskor till våren så jag kan fortsätta gå de är sååååå skönt! ska även börja jogga i vår, helt underbart!


surr surr surr, snackar i natt mössan.... har inge vettigt att skriva. men har jag  någonsin det? ändå är det mellan 40-60 st som läser varje dag?! gaahhh stackars er som läser min skit men kul att ni finner mitt liv intresant, för jag älskar mitt liv =)



nä over and out nu mot sängen och john blund, han har suttit och ryckt i min tröja länge nu och tyckt att jag ska komma och lägga mej ;) så får väl offra mej hihi
lika pigg och en zombi!   Sabina pensionären på 24 år de är nått det  =)
men leker man hela dagarna med en söt lite terorist blir man sliten men kul har vi! Älskade dotter <3




HÖRS!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: