Tagit tag

2011-08-23 / 19:53:36
Nyligen hemkommen efter en lyckad träninga för bästa Frida =) Önskar verkligen alla hade ett intresse att brinna för det är hur underbart som helst, nyladdning av energi och egentid det behöver man =)

På fredag ska jag till frissan och klippa och färga mig =) WOHO va skoj och skönt det ska bli, drar mig för att släppa ut håret just nu (utväxt, färgkant och väldigt ljust fläckvis) så ska bli grymt skönt! Är inte 100% säker på vilken färg det kommer bli men på ett humm vet jag sen blir det nog lugg oxå, snyggt till hösten och kul att ha frisyr när man är på jobbet och inte bara samma uppsättning jämnt. Få se vad frissan tycker och har för idé!

En mycket snygg lugg på en snygg kvinna, och färgen är inte så dum den heller men blir kanske liiiite mörkare så jag får en jämn fin färg =) men man vet aldrig det visar sig efter frisörbesöket ;)



Och på torsdag ska jag till kiropraktorn, ser verkligen  fram emot det, har äntligen fått ur tummen och biokat en tid, och fick en tid redan samma vecka TUMMEN UPP!  Kanske min dryga huvudvärk som jag dragits med en längre tid försvinner... man är ju dumsnål!

sen ska jag äntligen få hjälp och fixa min astma så kanske man orkar som vanligt igen =) Bara jag inte måste skilljas från mina gobitar =( men en sak i taget! Först se vad allt visar och sen grubbla.

känner mej nöjd med dagen, har tagit tag i saker och fixat tider och sådan som jag pratat om lääääänge, TUMMEN UPP för mej idag =)

I morgon får vi besök av Sofie och Kasper, lite frukostbjudning =) MYSIGT! <3

Nu lite film innan  sängen väntar.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: