Grattis till mig!

2011-08-18 / 21:55:04
Woho STORT GRATTIS till MIG som precis vann en budgivning på tradera, en helt ny vinteroverall åt lillsessan =) grymt skoj! Har aldrig använt sidan förr men det lär ju bli fler ggr ;)



Red första hopplektionen idag efter sommaruppehållet, super kul! och vilka framsteg vi gör! woho! idag finns det inga miljoner i världen som kan köpa min underbara Calibera <3
Galoppen blir bara bättre och bättre, i tisdags hoppade vi i galopp för förtsa gången (har bara travhoppat henne förr) då gick det bra men hon landade i trav i vänster varrv (hennes svagaste varrv) men idag landade vi i galopp i båda varrven och kunde styra mot nästa hinder woho va skoj det va! sedan tränade vi galoppsteg över bommar mycket lärorikt och kul. Nästa vecka blir det dressyr =)
Längtar redan till nästa torsdag!!!!!!!!!!!!


Är för överigt dunder förkyld, bara ökar och ökar ju mer dagen (kvällen) går.... men har haft ont i halsen i över en vecka så nu kanske äntligen skiten bryter ut så man kan bli frisk snart, har inte tid att vara sjuk!
Men men nu lär man ju bli sjuk som tränade i dag trotts att man mådde pyton, men sånt glömmer man när man är mitt uppe i träningen. Det va när man pusta ut och vila medan Linnéa gjorde sina övningar som jag blev påmind om hur jag mådde. men vi tog oss genom passet oh glad är jag över det! Gick så otroligt bra!!!!!


Nej nu sängen och hoppas på att må bättre i morgon så jag orkar umgås med sambo och dotter =)
På måndag börjar Tonya jobba igen och nästa måndag ändå börjar Elina på dagis..... fy sjutton va fort det går!


Nej tack och hej ha en trevlig kväll
Kommentarer!
Postat av: Miss WKG

Haha jag kan säga såhär.. har du väl börjat använda sidan så kommer du aldrig därifrån xD

Kommenterat - 2011-08-22 / 16:27:37  | URL - http://misswkg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: