förkylning

2011-08-19 / 21:54:12

TUMMEN NER för förkylning!!!!!!!!!! Mina bihålor värker, kroppen är slut.... usha i morgon vill jag må bättre det har jag bestämmt!


Elina har en liten bok med massa djur i som vi brkar titta i och härma ljuden, fråga henne typ - vart är katten? och när hon pekar rätt så härmar man ljudet. Något som hon tycker är super kul!
Idag när vi satt och lekte alla tre och Tony fråga - vart är grisen, då pekade Elina på honom! Gissa om jag skratta? Ett under att man inte kissa på sig, hihi såååå skön våran tjej. Det gjorde min kväll fulländad!



Verkar som det har löst sig med medryttare, verkar va en kanon tjej, lugn, ordentlig, körkort och har haft egen häst, så nu håller jag tummarna och hoppas för att detta ska funka!



är grymt sugen på att göra en tatuering..... vill hitta någon som är duktig på att rita =)


Nu roper sängen på mej =) HÖRS

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: