babbel

2010-10-26 / 10:36:49

Sitter här som ett slakt i soffan.... är så trött men har fått sova rätt bra i natt, känns som ju mer jag sover desto tröttare blir jag. Ungefär som att kroppen kommer på att den behöver mer och mer efter att ha sovit mini sömn i över 2 månader men de kan ju även bero på hösten att det blir allt mörkare. aja inte ska jag gnälla jag får ju sova en hel del om nätterna och de är en fin höst =)

Ska prova rida ikväll igen, inge mer bakslag nu tack! vill så gärna komma igång igen. För både min och Callies skull, hon mår inte bra av att bara stå... va ju inte meningen att hon skulle få stå överhuvudtaget men men allt går inte alltid som planerat jag har ju iaf försökt men nu ska jag ta tag i det själv =)


I helgen inhandlade vi lite nya prylar: en byrå till Elina, en klädhängare, en bärbar data, doft ljus mm
men nu får de fasen vara lugnt på handlande. ska betala ridstövlar och ridbyxor på torsdag oxå.
Hade ju räknat med att få semesterpengarna utbetalda så har väl röknad med en högre budget än vad jag nu har så ska hålla pengarna som blir kvar för semesterpengarna får jag inte ut för jag har fått FAST JOBB så då spars dagarna så jag kan ta ut semester sen :) känns sååååå skönt att ha ett jobb att gå tillbaka till. de har liksom hängt över mig lite även om vi inte har sökt dagis fören om 1 år men dagis kostar och mat behöver man så ett jobb är ett måste känns det som samt att jag vägrar vara beroende av andra jag vill tjäna mina pengar och bidra med mitt :)

nej nu ska jag dra igång en maskin tvätt och utrota lite katthår sen ska jag nog höra om gobitarna Sara och Wlima vill med ut och gå en sväng.


Heller få riktigt nära vänner än många ytliga

Adios

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: