vila

2010-05-07 / 10:00:32

Fick strickta order från läkaren om att vila och ta de lugnt. Är verkligen hel kass på det men måste lära mig.
Blev sjukskriven 2 ½ vecka direkt och om det inte är bra så blir jag sjukskriven de sista 2 veckorna oxå innan jag går hem på havandeskapspenning. just nu har jag ju svårt att tro att de hinner bli helt bra tills dess, för vid ansträngning får jag sammandragningar direkt. vila vila är det som står på läkarens ordination så ska försöka lyda=)

Tänkte åka ut till min älskade calibera om en stund och pussas lite med henne, hon va såååå gosig igår när jag var ut =)
Kanske ta lite fina vårbilder på henne =)
börjar även bli dags för en ny på magen, den växer för fullt!

Nu blir det frukost dags sen komma ut en liten stund, ligga inne på soffan när solen skiner vill jag inte men kan sitta på en stubbe medan callie får grön beta lite =) de är vår!



idag är det FREDAG innebär att älsklingen min kommer hem på em och är ledig i 2 dagar woho va mysigt! är ju lite sällskapssjuk av mej hihi.

ha de toppen och njut av våren =)

Kommentarer!
Postat av: sandra

Hejsan!



Förstår att ni längter efter bebisen, när är den beräknad att komma =)?



Nää vi har hyreslgh nu, fast det är bara vi och en till över oss. Men det är bara en tvåan, annars perfekt, med bottenvåning, egen ingång, uteplats, trädgård runt hela huuset som vi utnyttjar väl..



Allt är bra här! Ikväll ska vi in till Jönköping på Big Comedy, åhh va jag längtar!



Ha en toppen helg =)!!!

Kramar

Kommenterat - 2010-05-07 / 13:42:09  | URL - http://sandrayou.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

kan ju bara utgå från mej själv, men jo första tiden me amningen är ingen höjdare. Det spänner å gör ont å man får lätt sår osv. Det gäller att stå ut :)

Kommenterat - 2010-05-07 / 15:23:30  | URL - http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Emilie, Ollie och Mollies mamma

Hej! Va roligt att du har blogg också :d

Jag har några tattuering sen innan så de är ju inget jag gör för första gången. Vet inte hur ja ska göra. :D



Vilken jätte fin mage du har! Mys!

De där med sammandragningar känner jag igen hade de med både två. Oliver fick jag lov att ligga inlagd med och dom fick stoppa för jag hade sammandragningar hela tiden som gjorde påverkan på livmoderstappen.. Hoppas de ordnar sig för dig!



Puss Emilie

Kommenterat - 2010-05-08 / 21:00:40  | URL - http://emiliefredrikson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: