vårkänslor

2010-05-01 / 17:09:36
idag fick vi för oss att vi ville grilla till lunch så jag och älsklinge tog upp varsin mobil och börja ringa runt och väcka (dom flesta) som var bakis efter gårdagen. Trodde att det bara skulle bli jag och darling men i slut änden blev vi 2 plus 2 fina vovvar.
Kom lite regn på oss men mna är ju viking hihi så vi höll ut och solen kom tillbaka. Lagomt till vi var nöjda så kom regnet igen men de gjorde inget då.
Så mysigt att så många underbara vänner ville vara med =)
Har verkligen helt underbara vänner och familj, dom bästa!

Nu har jag sovit och vilat sen vi kom hem, fick grymt ont av att gå men men värt varje sekund för de är tråkigt att bara vara hemma sen är det härligt att ha vänner och familj runt sig.


Älsklingen min är på gym och lufter skrot, gör sig redo för beach 2010 ;) hihi nä han är alltid snygg i mina ögon =)
Den som vill känna sig smal och slank kan ju ligga brevid mej för jag ser ut som grodanboll och större blir jag =)



om 26 dagar går jag av på ledighet =) om jag inte får gå hem tidigare nu då med alla sammandragningar, ska till läkaren på onsdag så får se vad de tycker där.

Nu ska jag gå och göra ett svandyk eller nått i den stilen men mindre smidigt ner i sängen och mysa med gobitarna Kurre och Nellie medan vi väntar på pappsen ;)
Tänk att det inte är så långt kvar tills någon kallar oss för mamam och pappa, vilken underbar känsla =)


Ha en toppen dag och njut för nu är månaden maj här, whojo vilka vårkänslor det ger!

puss och kram ses på stan
Kommentarer!
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: Tack så mycket för din röst :) !

Kommenterat - 2010-05-02 / 01:07:01  | URL - http://vadfanskajagheta.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: