papper

2010-05-27 / 10:31:41


hua igår satt jag i telefon från 08:00 till 15:30 ungefär för det visade sig vara lite strul med lönen  min. alltid så himla kul =)  all den stress som blev att allt strul igår orskade massa sammandragningar, tydligt bevis på att stress inte är bra.

så igår kväll kunde jag nästa kasta mobilen i väggen av så sjukt less på den! har inte satt på nå ljud än, vet inte om jag tänker de heller. eller jo de måste jag nog Erica ska jag komma och hälsa på =)




i morgon går vi in i vecka 30, 10 veckor kvar!!!!!!!!!!! spännande, längtar =)
Igår va de full fart i magen hela dagen, så mysigt!



På lördag är vi bjudna på middag, trevligt!

nej nu ska jag dammsuga lite och sedan åka och kopiera lite papper, ska ha egna kopior på alla papper som jag skickar till FK, känns tryggast så.


Hörs
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: