Tänkefter före

2010-05-24 / 10:56:54
Har haft en lugn och skön helg med älsklingen min=)
åKte ut till bönan i lördags och fikade såååååå underbart, så mysigt! De kan jag njuta av länge =)

Full fart inne i magen min =) Men tycker den har sjunkit lite, måste stanna där inne några veckor till! vill inte riksera att de blir nå galet nu när vi är så nära. Blir vecka 30 på fredag woho va tiden går snart får vi pussa, klämma och länna på vår lilla bebis =)




Drömde i natt att bebisen föddes i hallen. Läskigt! Snacka om att man drömer mycket konstiga saker nu.


KASTA INTE STEN I GLASHUS.


Nu ska jag åka och fixa lite i stallet sedn åker jag nog förbi mammsen en sväng =)


BEHANDLA ANDRA SÅ SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD.


Tömmkörde med Birgitta förra veckan woho va fin min älskade Calibera är, och va duktigt hon va! sedan fick jag se snygga R och jäklarns va hon av duktig! Blev grymt sporrad!
Man kan ju göra typ allt som man kan från hästryggen, coolt!
Så eftersom jag inte kan och inte får rida ska jag satts på tömmkörning =) så får Ullis sköta ridningen och även Elin sen om hon kan så sköter jag tömmkörningen.
Ska bli kul att se hur vi utvecklas =) ska träna med B i veckan igen!


Ha en toppen dag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: