resumé

2010-05-31 / 13:08:15
Trevlig helg =)

Fredagen började med lite träning av pollen min med hjälp av Frida sedan bar de i väg på hopptävling för att se när Cashmira skulle göra debut, gick super bra! Fel fri=)
Sedan åkte vi till Lars för grillning med härliga människor =)

Lördagen, Elin red min älskling, gick bra! Vet ju hur glad hon blir när det är blött och kladdigt på ridbanan (hon avskyr att de stänker när hon tränar)
sedan blev jag och älsklingen min bjuden på en super god och trevlig middag hos gobitarna Sofie och Anderas, riktigt mätt blev vi =)

Söndagen, åkte och firade morsdag med bästa mammsen, sedan for jag och Tony och köpte ett skötbord (står monterat och klart i badrummet nu) blev riktigt nöjda!
Men måste packa ner badrummshyllan blir för ont om plats.
Sedan for vi till Tonys mormor och fikade med hans familj =) en trevlig dag.
Avslutades i soffan med lite film mys =)


Men den här veckan ska bli lugn, foglossningen uppskattar inte när jag är igång för länge.
Nu är det dags för lunch =)

Ha en trevlig dag!
Kommentarer!
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Självklart :)yckte dock att denna duhar var läcker. maila vad dutänkt dej så får jag fixa när jag har tid. btw, tänkte fråga om jag får prova rida din häst nån gång? ;) bara för skojskull, hasr ju inte ridit på eeeevigheter :P

Kommenterat - 2010-05-31 / 14:06:29  | URL - http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Rosanna

sv: Tack så hemskt mycket! :D

Kommenterat - 2010-06-01 / 00:26:17  | URL - http://rossannaaa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Det låter bra de stumpan! Att hjälpa varandra :) Nu är de jue inge jobbigt att göra heller, bara ta sig dit :) Puss

Kommenterat - 2010-06-02 / 10:00:49  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: