nice

2010-05-03 / 13:39:06
Idag va jag till tandläkaren för att hämta ut min nya bitskena som jag måste ha för jag gnisslar så mycket tänder när jag sover, den kostar 3600kr helt sjukt men va gör man inte för att få behålla tänderna.
Men den passade såklart inte så ska tillbaka igen nästa vecka.. aja tur man håller sig sysselsatt ;)

efter tandläkaren for jag till stallet längtade så sjukt mycket efter min älskade calibera =)
drygt 3 timmar var jag där ute och pysslade, mest dom vanliga stallsysslorna men de tar längre tid nu samt att jag måste vila då och då för att inte få ont. men mysigt va det =)

undra varför vissa är så snabba på att påpeka saker  när dom inte är nå bättre själva? sne självuppfattning?



igår va jag och Tony på middag hos mina underbara föräldrar =) lax på saltbädd sååååå underbart gott! Me love!


nu tok saknar jag min prins! men snart så kommer han hem =) väldens bästa Tony! är så lycklig över att ha honom i mitt liv =)


nej nu ska de diskas lite sen vila.
Idag är den bästa dagen sedan jag gick hem i onsdags, har knappt haft nå ont och nästan inga sammandragningar woho va de är skönt idag =) men får säkert börja om från ruta 1 igen på onsdag när jag ska jobba... men men får se va farbror doktorn har att säga på onsdag.


Snart är det sommar! 3 månader och 2 dagar tills våran gobit är beräknad =)
Nedräkningen kan börja hihi


ha en bra dag!
Kommentarer!
Postat av: p e e l i i n

Hej tjejen! :)

Jag glömde totalt bort å fråga dig i lördags hur de blir me Callie? :) Jag har sett att du har hjälp av en annan tjej, och jag vill inte att du känner att du MÅSTE låta mig rida bara för att du frågade förr :) Så jag tänkte kolla hur du tänkt de? :) puss

Kommenterat - 2010-05-04 / 00:08:37  | URL - http://niidju.blogg.se/
Postat av: p e e l i i n

Hihi, nu har vi ju redan pratat så.. :) Men ja rider gärna! Och vi kan ju anpassa de efter hur mkt Ullis vill rida och så :) Än så länge är ju inte jag bunden till nått eftersom ja inte har nå jobb än :/



Livet utan gips är UNDERBART!! :D Nu e de tungan jag får ha ont i, i några dagar istället - men de e de värt! ;)



Ta hand om dig snygging så hörs vi imorn å styr upp nått när du har tid å ork! :) Puss! <3

Kommenterat - 2010-05-04 / 17:33:11  | URL - http://niidju.blogg.se/
Postat av: sandra

hejsan =)

vilken trevlig blogg du har!

Hoppas allt är bra med dig!

Kommenterat - 2010-05-04 / 19:48:33  | URL - http://sandrayou.blogg.se/
Postat av: sandra

SV: tack så jättemkt =)!!



Det är underbart att vara mamma!!!! Även om dagarna ser nästintill likadana ut =), samma rutiner hihi.



Joo drömhuset dyker nog upp snart, men sååå tråkigt att så fort man hittar nåt så är det 10 andra sm oxå äe intresserad, suck!



Hoppas allt är bra med dig idag =)?!

Händer nåt roligt till helgen kanske?

Kommenterat - 2010-05-06 / 12:19:54  | URL - http://sandrayou.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: