mysig helg!

2010-05-10 / 10:39:41
ja de här har verkligen varit en mysig helg, en någorlund lugn och skön sådan =)
I lördags va jag en vända på stan med bästa Linnéa, åt max till lunch och blev snygga i håret =) hur skönt är dte inte att vara nyfärgad i håret! De känns så fräsht!
På kvällen kom Peppe och hämtade mej och Tony och vi åkte en liten sväng i en fiiin bli, de va ju trotts allt crusing i stan =) sedan kom Peppe till oss och grabbarna drack lite öl medan jag njöt av mitt tea, blev så frusen av att åka raggarbil. så sedan åkte långkalling och vantar på innan vi gick ner en sväng på stan. Inge kul att frysa inte =)

söndagen, hade lååååång sovmorgon =) älsklingen gick upp tidigt så när jag öpnnade ögonen hade jag 2 söta bollar intill mig =) såååå mysigt när dom vill sova i sängen!
sedan insåg min kära att han va lite trött ändå så kom och lag sig så sov vi en stund till hela familjen samlad =)



när vi vaknat till liv åkte vi och åt lunch, handlade 2 sängbord, ett täcke, sängbordslampor och en fin tvättkorg =) vi har fått de så fint här hemma ! flyttat lite möbler, slängt ut lite möbler och sätt ihop spälsängen sååååå mysigt!


nu har jag vilodag, har slängt in lite tvätt men de är typ va jag kommer göra idag, är ju sjukskriven så vila måste jag göra =) vill ju inte att de ska bli nå tok med älsklingen våran.

min tvätthjälp =)

Kurre bara älskar att få vara med när tvätten ska vikas ;)


ha det toppen!
Kommentarer!
Postat av: Emma

Hej hjärtat! Åh så mysigt med de små hårbollarna =) så sjukt fina! Tur att du har tvätthjälp nu när du är sjukskriven ;) Kan du inte lägga upp lite bilder på spjälsängen? =) Puss puss SAKNAR dig!

Kommenterat - 2010-05-10 / 21:20:56  | URL - http://emmahakansson.blogg.se/
Postat av: sabina

Hej darling! ja dom är helt unerbara dessa två hårbollar =) Det går inte att låta bli att älska dom =)

hihi ja alltid bra med lite extra tassar nu när jag ska ta de lugnt ;)

asbolut! ska ta nå fina kort på spjälsängen, samt några nya på magen så du får se =)

SAKNAR DEJ massor, ser fram emot erat besök i augusti =) puss puss

Kommenterat - 2010-05-11 / 14:10:19  | URL - http://calibera.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: