middag

2010-05-25 / 15:00:26
har varit och pysslat i stallet idag som vanligt =) kliade och hade mysstund med min sköna böna Callie så underbar min älskade tös! Kommer med snabba steg och möter mej varje gång jag kommer till hagen blir såå glad =)


Får se när pollarna släpps på bete 24 timmar om dygnet, är bara dagtid än så länge men snart så får dom gå ute och njuta av sommaren hela dygnen =)



Ska vila lite nu så jg orkar åka på middag hos mina underbara svärföräldrar =)
 ska nog lura med mig dom små gobitarna till sängen är såååå mysigt att sova med dom =)


Hörs!
Kommentarer!
Postat av: Linnéa

Det ser inte helt fel ut de där :)

Kommenterat - 2010-05-25 / 17:28:02  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: