Hästdag

2010-05-28 / 10:07:37
iadg blir det en hästdag, älskar sådana dagar! Ska träffa sötnosen Frida vid 13 för att få lite hjklp och tips med markarbete med min älskling Calibera, sedan vid 15 bär vi oss av för att fina Cahsmira ska tävla i hoppning. Ska bli riktigt skoj att se och himla kul att jag får följa med =)

Hästdagar är bra dagar!


Ikväll blir det FREDAGSMYS med bästa Tony, mannen i mitt liv =) får se va vi gör men blir nog en lugn kväll, stackarn är väl helt slut efter den här veckan.
Imorgon på dagen ska underbara Elin prova rida min donna, hoppas att de går bra =)
Imorgon på kvällen är vi bjudna på middag till gobitarna Sofie och Andreas woho va jag längtar så himla trevligt i deras sällsakp =)


Söndagen, blir en hemma pysseldag skulle jag tror, fixa listerna i fönstrena, fixa med duschstången och om vi orkar kanske köpa ett skötbord, tror vi har bestämmt oss nu =)


Tänk va saker och ting kan förändras snabbt, personer kan förändras, livet kan förändras.


Ha en toppen dag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: