hår

2010-05-31 / 11:43:36
Av och till blir jag grymt sugen på att göra något nytt med mitt hår, man jag faller ju alltid tillbaka till mitt brun/svarta hår så måste tänka över saken en eller 10 ggr extra ;)

men något i den här färgen är dte som lockar just nu =)
        
super snygg hårfärg! Plus att hela Lauren Conrad är vacker!
(Bliderna är lånade från google.)


men får se är nog inte det lättaste och billigaste att få den hårfägen.
Är ju verkligen svarthårig just nu =) men trivs i det! så får tänka på saken men de vore kul med något nytt.
Skulle vilja se i förväg ungefär hur man skulle se ut, då vet jag ju om jag passar i det hihi.
 
Kommentarer!
Postat av: Linnéa

Allt klär en skönhet gumman så du behöver inte oroa dig om de kommer klä dig!! <3

Kommenterat - 2010-05-31 / 17:15:46  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: