fina damer =)

2010-05-19 / 10:45:44
Fina fina damer =)


Fina Bojsan =)


Min fina Calibera








Vi har helt klart två underbara töser L och jag =) så vackra och så härliga!

nej nu ska jag plocka lite och göra mej i ordning för att träffa bästa mammsen =)

ha en toppen dag!
Kommentarer!
Postat av: mikkis

Nej men hej du :)

Förut red jag en medryttar häst som heter lasse. ett 8årigt svenskt halvblod. Nu har jag dock börjat rida tävlingshästarna i forsby igen, som jag gjorde förr. :) Hur är det med dig och magen då ? :) ska bli så kul och se lillen när den kommer ut !

Jaa, vårruset gick bra, dock är jag lite otränad ;)

ha det bra !

Kommenterat - 2010-05-19 / 20:59:12  | URL - http://mikkislarsson.blogg.se/
Postat av: mikkis

Vi hyr ett hus av min farmor och farfar, det är på samma gård men ändå :D 4 rok :) en bra början iaf :)

Ja det är jätte roligt. Nu blir det bara ett par gånger i veckan, förr var det varje dag :)

åh vad roligt att höra :) hoppas allt går bra med förlossningen :)

Ta hand om dig

Kommenterat - 2010-05-20 / 06:44:47
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: