fiiint!

2010-05-13 / 14:19:45
de blir så fint på våran balkong! har köpt lite blommor i dag när jag var i väg till blomsterlandet med syster.

2 stycken blomma för dagen - rosa, super fina!
1 chrysanthemum - vit även den super fin!


så här ser dessa fina blommor ut: Blomma för dagen fast jag köpte en ljusrosa, hittade
ingen bild som liknade min fina blomma så den här fick duga =)



chrysanthemum- fin fin blomma!


den fanns i alla dessa färger =) men vitt och rosa tycker jag passa fint ihop =)



Nu ska jag träffa bästa Sara en sväng=)



Igår va en riktigt bra dag =)

Skulle träffa sötaste Elin för att äta en glass i solen, de gjorde vi men insåg sedan att vi var hungriga så hamnade på mocka och åt god pasta! Elin I jobbade så det var riktigt trevligt =) blev bjudna på varsin super god mjukglass till desärt men gissa om man va mätt när vi gick där i från!

sedan hem och bytte om för att gå till barnmorskan på rutin koll.
mitt Hb sjunker så ska försöka få i mig järnkapslar men går inte så bra =( men gör mitt bästa.
barnets hjärtfrekvens låg på 136 denna gång. Livmodern växer som den ska, vi följer kruvan fin fint =)
Hade gått upp 4 kg så nu har jag sammanlagt gått upp 11kg, suck kände mig som en pösmunk när jag gick hem men jag har väl en hel del vätska i kroppen  nu oxå. älsknlingen min säger iaf att jag inte lagt på mig en massa så lyssnar på honom =)
Jag och grodan boll ;) hihi

sedan for jag till stallet för att min älskade Calibera skulle få en genomkoll av kiropraktorn, hon va jätte fin i kroppen! och va hon njöt =) så underbart att se =) hon va på väg att somna några ggr såg det ut som sötnosen min! nu är hon redo för en härligt vram och grön sommar på betet!
Får väl lite semester när bebisen kommer om inte Ullis och Elin vill rida, jag anpassar hennes semester efter hur dom vill rida =) om Elin kommer kunna rida, hon får inte hoppa upp innan foten är HELT bra!
ska träna tömmkörning med Birgitta och lite longering med snälla Frida så kan jag pyssla lite med min dam från marken =)
Gissa om längtan är stor efter att kunna hoppa upp och rida igen! men i höst så =) blir vi ett igen jag och min pärla!

efter de for jag hem och åt pizza med Tony och hans föräldrar som av på besök hos oss =) trevligt trevligt! fick en super fin boddy av dom oxå =) nu ska jag göra i ordningn en byrå till bebis, börjar få mycke kläder nu =)

sedan låg vi och slappa i soffan grey´s innan vi skutta till sängs =)
som sagt det va en riktigt bra dag!


Har på känn att den här dagen blir lika bra den =) Har man underbara människor runt sig, va kan då bli fel? Just nu är allt toppen =) Love it!


ha det toppen! Hörs =)
Kommentarer!
Postat av: p e e l i i n

Tack snuttan, de e klart jag e rädd om mig, men man tröttnar ju på å va sjukling hela tiden ;) hehe..

Ringde ortopeden idag, men de va stängt fram till måndag. Typiskt att dom inte la in de på telefonsvararen tidigare :/

Jaa, de känns väldigt snett när folk tar för givet att man blir hemma bara för att man blir tillsammans me nån! Förhoppningsvis så kan folk inse de också så småningom ;)

Ses ikväll bejb! E glad att jag har en sån fin vän som dig också! <3 Puss

Kommenterat - 2010-05-13 / 15:11:32  | URL - http://niidju.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: