Woho mini semester =)

2010-03-12 / 10:16:21
Japp håller på och packar för fullt nu =)
Klockan 12 bär det av till Karslad ska bli så underbart med en mini semester och få träffa gobitarna i karlstad.
Kommer tok sakna mina bebisar men vet att alla 3 är i trygga händer men ändå. Dom är ju trotts allt mina ögonstenar alla 3 =)

Igår använde jag ett bälte som ska lindra och hjälpa vid foglossning men måste nog använda det dagligen innan man kan uppleva skillnad kan tänka mig att det bara inte kommer över en dag. Men dumma jag red en lite sväng igår underbart härligt gjorde inte så ont när jag red det var nog bältet som räddade mig men sen kom det usha kunde knappt gå till bilen=( men hade inte samvete att hon skulle få stå hela helgen och hon blir ju så glad när vi ska ut och träna =)
Men så fort ridbanan blir fin ska jag ta lite lektioner för Birgitta i i markarbete så kanske jag kan träna lite såndant och spara lite på fogarna mina för ställa av henne vill jag absolut inte, inte nu när vi har kommit så långt. Aja jag tar dagarna som dom kommer går ju inte att förutspå hur ont man har när man vaknar eller så.  Det blir som det blir helt enkelt kan ju bara gör mitt bästa av situationen =)


Idag går vi in i vecka 19 alltså nästan halvtid och gissa om magen har vuxit? woho skoja inte tur att jag har fått lite mammakläder för mina vanliga kläder kommer jag inte i längre hihi och större blir jag. Men det är mysigt för det innebär ju att lillen/lillan växer =) Längtar tills vi kan känna rörelserna =)
Vi börjar nog bestämma oss för vagn nu men är inte helt säkra ska klämma och känna lite på Tonys systers vagn nu när vi kommer ner.  vi velar mellan 2 olika en på 3 hjul och en på 4.... får se.
Men bilstol ska jag åka och köpa på onsdag =) skönt att veta att man har dom viktiga stora sakerna snart. Sängen har vi och bilstolen ska bara betalas sen vagnen det känns toppen!

Ha en underbar helg alla gobitar!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: