vecka 21 idag

2010-03-26 / 10:25:36
woho va tiden går, idg går vi in i vecka 21. Vaknade av att bebisen kickade ordentligt strax under naveln sååå mysigt och de strakaste sparkarna/rörelserna hittills =) gahhh va vi längtar efter den lilla/lille!


Idag kl 14.00 börjar dagens höjdpunkt, är så nervös så jag har inte roa att vila inför nattens jobb.... jag vill!!!!!!!!!!!  återkommer när jag vet säkert hur det hela blev.


Lite less på min granne nu, festade fram till 06:00 i morse då älsklingen min lessna och gick och sa till men nästa gång ringer jag störningsjouren för nu är jag less på att var snäll och bara låta de vara för vi måste ju oxå få sova =( självklart får folk festa det är inte de det handlar om men respekt och hänsyn skulle inte sitta fel.


Tänk att folk kan förändras så att man funderar om man någonsin kännt personerna..... sorgligt men men


ska åka ut till min äslakde Calibera om en stund, tok längtar efter henne och stallet nu =)
Synd bara att ehnnes framfötter inte är super snygga och broddhålen är så stora att tåbroddaarna inte vill sitta.... men får se om jag hittar på någon lösning till snälla hovis kommer nästa helg =)
kan ju inte låta tösnen min stå fram till nästa helg =( nu när vi kommit så långt och hon mår som bäst när vi håller igång de syns långa vägar =)
Världens bästa Elin ska hjälpa mej med henne när hennes stackras ben har läkt ihop så vill hålla igång henne ordentligt tills dess så hon får känna hur fin hon är och fortsätta där =)

Ska jobba i natt, sen åka och släppa ut hästarna när jag slutat efter de dyka ner i sängen =) sedan ska jg och prinsen min ha en underbar lördag tillsammans=) woho längtar redan! Har ju knappt sätts denna vecka eftersom jag jobbat nätter förra helgen och kvällar denna vecka och nu natt igen och kväll på söndag men de är mysigt att få sakna varandra.  =)
Mannen i mitt liv!!!!!!!!!!!! Älskar dej såååå himla mycket=)




nej nu ska jag drick upp min jordgubbs smoothi och åka och ta hand om pollen min sen, känner mej seg i dag, kan bero på grannen eller kommer jag bli sjuk tro? vill inte bli sjuk=(
ska hälsa på Sara och Smilla idag men får se om vi skjuter på de när jag är lite hängig så jag inte smittar dom...

Ha en toppen fredag gott folk!
Kommentarer!
Postat av: Linnea

När ska vi hinna ses? Saknar dig mitt hjärta <3

Kommenterat - 2010-03-26 / 13:21:28  | URL - http://Linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: