fullt ös

2010-03-24 / 10:32:48
Igår va det en händelserik dag eller hur man säger, först fixa i stallet, sedan åka och hälsa på Sara och sötnosen Smilla, käkade max tillsammans och pratade en massa samt att jag och Tony köpte deras fina babysitter.
Efter det åkte jag och plockade upp Marie och åkte för att hälsa på Elin, stackarn benet gipsat och får inte stödja på det då kan de vara kul med lite besök ska åka och hälsa på henne snart igen =) sedan hem åt kvällsmat och for på visning med älsklingen och avslutade kvällen med ett besök hos mina föräldrar. Det är alltid lika mysigt att få komma hem till dom en sväng!
 Snacka om att hinna med mycket på en dag inte konstigt att man somnade ovaggad sen hihi men en härlig dag va det =)


Denna dag startade jag med en härlig hallon/blåbär smoothi mums va gott! Känns bra att få i sig så mycket bär och frukt tror det gör bebisen gott med en god start på dagen.
Nu rullar tvättmaskinerna för full ska hinna dammsuga lite oxå sedan bär det av till jobbet.


Bjuder på lite bilder på våra fina fina 4 benta bebisar =)


En härlig mysstund med kurre =)

Så himla skönt att ha en säng helt för sig själv ;) sötnosen!

Bästa utkikstonet, Nellies favvo plats när hon ska ha koll på läget

Min fina Calibera!

En riktig vän i alla lägen =)

Är man inte söt så säg =)


nä nu ska jag sätta lite fart här hemma =)

Det spänner lite i magen, under naveln tror krabaten där inne växer igen en härlig känsla! Nedre delen av magen är hårdare en en träbit. så magrutor släng er i väggen vi klassar ut er ;)

Ha en toppen dag!
Kommentarer!
Postat av: Emma

Fina bilder! =) Callie är så fin!

Men jag skulle nog höja hacket lite om jag vore du, det inverkar bättre om det sitter några centimeter högre :)

Ta hand om dig och bebben i magen!

Kram!

Kommenterat - 2010-03-24 / 19:16:20  | URL - http://emma.stjernstedt.net/blogg
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: