sova

2010-03-01 / 14:45:58
tog sovmorgon idag så underbart skönt efter denna helg med hästutsläpp och pyssel. Var helt utsalgen, vaklnade när älsklingens klocka ringde och trodde det var min men kom på att jag var ledig så kröp ner i igen och njöt sedan gick jag ner på stan för att boka klipptid hade ju vilja klippa mig idag men fick tid på fredag ska prova salongen där syrran går för hon är super nöjd =)

Skulle gå in på Åhléns för att köpa en bok som mammsen ville ha men såklart -slut såld- trök trök.
Hamnade för ovanlighetensskull bland sminket ;) Blev en ny mascara, läppglans och sminkremover fick en gåva oxå eller en det var flera, ansiktsvatten, ansiktslotion, läppglans, liten mascara som är smidig att ha med samt en conciler. =) trevligt trevligt =) ska prova hur bra produkterna är men har ju använt märket (Lancôme) förr så blir nog nöjd =)

Snart ska jag skutta i väg till MVC men är så sjukt less på att pulsa i denna snö får ju så ont i höfter och bäcknet....


Te , filt, film med sällskap av älsklingen är min plan för kvällen =)
Kommentarer!
Postat av: Emma

åh vill också klippa mig! hur går det med bullen i ugnen? är den stor nu? idag är det 5 månader och 4 dagar tills den lille krabaten kommer! =)

saknar dig! puss puss!

Kommenterat - 2010-03-02 / 15:36:54  | URL - http://emmahakansson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Tack för allt <3

Kommenterat - 2010-03-04 / 18:15:38  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: