nice

2010-03-23 / 09:08:19
Vaknade 08.15 av mig själv på min lediga dag först tänkte jag -suck, min lediga dag borde starta med en skön sovmogon men någon minut senare kände jag hur hungrig jag va och kom på kan inte starta dagen bättre än med en jordgubbsmoothi!!!!!!! så glev ur sängen och gjorde en underbart gog smoothi med massa jordgubbar i mums!


(lånad bild från google) men min såg minst lika god ut =)


ska betala lite räkningar nu sen åka till stallet och efter det ska jag och Marie åka och hälsa på halta lotta ;) Underbar Elin som ligger hemma med gipsad fot =( Tänkte vi kunde pigga upp gobiten våran lite med fika och vårat trevliga sällskap hihi

Nej dags att göra lite nytta.
Hörs!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: