magen vecka 20

2010-03-22 / 13:24:00
lite bilder på magen, togs igår då vi vi i vecka 20 +2 dagar =)







Gissa om det är livligt i magen mellan stunderna. Kan nästan tro att det är en karate kid där inne hihi men otroligt mysigt är det =)



Vi älskar bebisen hur mycket som helst redan nu och längtan efter den lilla/lille är stor men halva tiden har nu gott och de har gått så fort =)

Ha det toppen!
Kommentarer!
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid i v.35]

Sedär nu börjar det ju synas ordentligt :)



Själv har jag noll tålamod å en unge på krigsstigen. HUA.



ja gör gärna det :) vi får stya upp något tillsammans allihopa en annan gång :)

Kommenterat - 2010-03-22 / 13:36:34  | URL - http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh min kära vän så fin du är! =) jag blir så stolt över dig <3 Önska så mycket att jag var där nu men snart kommer jag och jag kommer vara så dryg och efterhängsen på dig ;) Längtar efter att få träffa dig och bebismagen!

LOVE!

Emma!

Kommenterat - 2010-03-23 / 09:05:52  | URL - http://emmahakansson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: